Аеро Клуб "Скопје"- Скопје

За љубителите на лесните авиони,падобранството,едрилиците и ултралесните летала.
For the fans of the light aircraft, paragliders, private flying and sailplanes.
Post Reply
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

Vidi Citabriite bea vo top forma no od Prilep i Bitola bea transportirani vo ARM a koga gi zemavme od ARM licea na krs kakov sto ne ste videle ocerupani site delovi vo gajba i platnata iskinati pola rebra skrseni i tn.
Takvi se i sea i mi e zal da gi slikam za da vidite na forumov od niv prakticno ima samo metalen ram ,blok od motor i elisa se drugo e za menjanje i sto da vi kazam ne se veke ni za vo muzej ,jas bi se slozil deka treba da se socuvaat do malku po dobri vreminja za da se doteraat barem kako slep masini no sum sega siguren deka nema da najde nikoj ekonomska logika da se pravat ako ne drugo da se fuknat tolku pari od ednas za masina koja skoro i da nema druga primena osven slep za obuka nema sansa da se trosat toa mozete da go prasate sekoj nastavnik ke vi go kaze.Edino obuka nekoj saat so klasicen staen trap i akrobacii samo ako se staat novi krila.
Inaku ovie Citabrii se edni od malkute od toa vreme sto imaat flapsovi.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

ja posleden pat koga gi vidov mi padna tolku zal sto ponatamu nejkev da gi gledam bidejki bea mnogu upropasteni mnogu mi e zal za takvi dodri avioni sto otidoa kako sto kaza sazdo tie ke bea upotrebuvani samo za slepanje ama i za toa ke bese namalena potrosuvackata na gorivo trosat mnogu pomalku od utvata i ke bese namalena potrosuvackata na pari za benzin ama toa e toa sto bilo pominalo jas bi sakal da gi aktivirame ama mislam deka pomalku pari ke cini novi da kupime inaku sega se pravi Z3-DCG i ke ke bide kako vo nova sotojba pa moze aero klbot da zeme nekoj cac za slepanje i obuka na motorni piloti od taa utva bidejki mnogu trud se vloz vo nea i zadovolen sum poradi toa ne smee da se slepa prvite 50 saati so taa utva poradi motorot deka e nov (bese na revizija)toa e toa sto mozam ja da kazam za sega
User avatar
seavo
Падобранец
Падобранец
Posts: 89
Joined: 06 Jan 2007, 10:57
Contact:

Post by seavo »

Moze li nekoja fotografija....., avion moze da izgleda ocerupano ko za Basket Case, a da moze da se sredi sosema dobro........imaat li Citabriite "amputirani" parcinja od resetkata ,... korozija.... izgubeni bitni elementi ????
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

ima korozija na varovite drveniot del od trupot znaci upornici i rebra se za menjanje ne falat delovi od trupot osven instrumenti sto gi nema se e za menjanje pa i od motorot ne znam sto bi mozelo da se iskoristi osven karter i radilica ,falat magneti sine kraj nema panika da te fati.I so ne moze da se napravi se moze ama so ke prajs ako ti e celiot biznis jasen po generalna avijacija nie imame defakto ram metalen od avion dve trkala bez gumi staen trap ,palica,kaputaz,dva upornika za krila majstori sto se serifikuvani da go rabotat nemame ,AMS kontrolor nemame,poteklo nemame,direkcija mozebi i ke ja izlazeme nekako ako obezbedime mehanicari ako ne ke treba da ide nadvor na servis ne vo srbija deka ke ni gi zemat moze vo turska,slovenia ,anglija germanija i USA. A sto vikas da si kupime gotova za 31 000 eur so 500 casa ja imas na Planecheck pa ko ke ja isfurame da ja stajme vo muzej na aerodrom.

Image
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

ne znam kolkumina se sekavaat na ovaa utva vo letna sostojba
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

So da se sekavame i ja i tatkoti i use koj ne ja ima letano i ene ti ja vo hangar i treba samo motor i modifikacii za da leta
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

ja imam videno vo hangar ama ne vo ovaja sostojba tatko mi mi rece deka motorot trebalo da se pusti na revizija i od toa nisto ne bidnalo i posnala da skapuva a ako ne otisol ili otisol na revizija dali se ima vrateno deka cudno mi e kaj isceznal motorot
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

NE e deka skapuva tuku se cuva vo hangar i ne i fali nisto osven modifikacii ,i motorot e vo hangar spremen za na revizija.
Vo vremeto se nemalo pari i za toa ne e pusten i do den denes se nema pari i za toa ne se praj samo toa e rabota nisto drugo.
Inaku tie podobro sto se sekavaat od mene vikaat deka ovaa Utva bila bolja od drugite vo letacki karakteristiki.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Па добро бе луќѓе колку пари треба да се направи ревизиа на мотор.::

И каде ке се прака, нема ли некаде кај нас со се разбира од мотори.???
...shoveling shits up the hill...
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

Motor IO-360 = 18 000 eur , Elisa Revizija na taa sto ja imame 7000 eur ,modifikacii 5500eur i iljada casoven pregled na avion pa bez 10 000 nema da pomine e tolku kosta toj avion da proraboti.

A toj kaj nas od kakvi motori treba da se razbira .So ti e prasanjeto ne te svakam.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Не, сега ми е јасно , мислев дека само му треба преглед ,па си викам што има да го пракаат во странство , нема ли кај нас некој што се разбира од мотори.
Абе многу пари ,треба . ке си купите 2 авиоа за тие пари. :roll: :roll:
...shoveling shits up the hill...
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

Ima koj moze samo da stavi i da izvadi motor na avion dozvoleno ti e da rabotis na motor ako ne si ovlastena rabotilnica za motori samo ulje da mu menjas da go izvadis i da go stavis ,da izvadis kapacinja od ventili i samo toa za se drugo GERMANSKO servis.
A toj motor i taka mu e pominat resurs taka da mora da ide kako i da e.
Elisa ne i e napraven servis bilten na glava i i e pominat vremensk iresurs od 7godini.
Modifikacii ti se primeneti 1999 a zasto od pred toa e legnata ne gi imame napraveno .
Ako se napraj koga togas ke bide vo top forma za naredni 2000 casa letanje i ne veruvam deka moze da se najde za pomalku od 60 000 eur Utva vo takva sostojba.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

burickav doma po stari sliki nakdov pa si rekov aj da gi pustam
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

eve go ancevo
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Браво едриличар секоја чест за сликиве, може да ни кажеш која година се сликани, јер луѓево на сликиве едвај ги познав кој е кој...
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

ne znam tocno godina. Sekula i dime koj za zal pocina se udri vo brdo so an-2 a decava se bratmi ija haha a za godina otprilika 95-96 moze sazdo znae a taa so vukot moze e i postara
Last edited by EDRILICAR on 12 Mar 2007, 17:52, edited 1 time in total.
User avatar
Dimitar Ivanov
Падобранец
Падобранец
Posts: 40
Joined: 26 Feb 2007, 21:06
Location: Sofia,Skopje
Contact:

Post by Dimitar Ivanov »

A sto bi rekle da se ima volku mnogu utvi pak aaa ???????????????


:D

Image
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

toa e samo del od utvite desno ima uste :D :D :D :D
User avatar
Skopjeair
H.M. MURDOCK
H.M. MURDOCK
Posts: 3200
Joined: 12 Oct 2006, 10:23
Contact:

Post by Skopjeair »

Тоа се бара. Не мора да се Утви. Само да се авиони!!!!!!!!
I fly BELL 206 when I am sober!
User avatar
SAZDO
Падобранец
Падобранец
Posts: 192
Joined: 17 Oct 2006, 00:03
Location: SKOPJE
Contact:

Post by SAZDO »

Toj so utvite so se kries i toa ti e DIME i toa e poslednoto Avio reli na YU i toa e nekade 90-91 ako primetuvate na kraj e UTVA 66 naj verojatno bitolskata.Taa so vukot pojma nemam ali sigurno e i taa tuka negde ,
A ovaa so AN-2 toa e 94ili naj kasno 95 naj verojatno ete neka kaze Oli kolku godini imal na slikata 2-3, toa vreme Dime se ukluci vo klubot i malku pomagase so obukite znam zasto edno vreme letase so mene na ruti posle toa pocna da leta za Kole Boniair i 97 pogina.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests